Wednesday 24 August 2011

ARGAN OIL-PURE SERIES


RM75

Kelebihan ARGAN OIL PURE SERIES:-
  • Menghilang jerawat
  • Menghilang parut/strechmark
  • Kecantikan kulit
  • Kecantikan rambut
  • Kecantikan kuku
Minyak Argan
Diekstrak dari buah pohon Argan, minyak ini seringkali disyorkan untuk kejelitaan wajah. Ini kerana kandungan Vitamin E minyak Argan yang tinggi menggalakkan kulit yang sihat. Penggunaan kerap telah membuktikan ianya menjadikan wajah lebih berseri dan menawan. Malahan masalah kulit yang teruk seperti eczema boleh dipulihkan secara efektif dengan minyak Argan.


Minyak Argan Untuk Masalah Jerawat
Adakah minyak Argan boleh menyembuhkan jerawat? Sudah tentu. Ianya merupakan rawatan semulajadi untuk menyelesaikan masalah kulit. Kelebihan minyak Argan adalah sangat banyak dan salah satunya ialah memulihkan masalah kulit seperti jerawat. Untuk mengelakkan kemunculan jerawat, produk-produk biasa yang terdapat di pasaraya mungkin tidak berkesan, namun sesiapa pun tidak akan kecewa apabila menggunakan minyak Argan. Menghilangkan jerawat adalah mudah dengan minyak Argan yang mampu dimiliki semua.
 

TESTIMONI

 
Bagaimana Minyak Argan Memulihkan Jerawat
Seperti yang telah diterangkan, rembesan sebum yang terlalu banyak adalah penyebab masalah ini. Jadi bagaimanakan minyak Argan mengatasi masalah tersebut? Penggunaan minyak Argan menghentikan penghasilan sebum yang terlalu banyak, seterusnya mengurangkan kemunculan jerawat. Dengan kata lain, minyak Argan mengawalatur penghasilan sebum dan mengelakkan liang pori dari tersumbat, seterusnya mengurangkan risiko kemunculan jerawat. Penggunaan harian minyak Argan menggalakkan penghasilan sebum yang terkawal, dengan ini membantu kulit wajah menghilangkan jerawat.
Produk yang mengandungi 100% minyak Argan telah terbukti sangat bermanfaat untuk individu dengan masalah jerawat. Jika minyak Argan digunakan setiap hari untuk merawat jerawat, dalam masa 2 minggu sahaja kesan positif ke atas kulit wajah boleh dirasai sendiri. Pastinya jerawat akan hilang, dan seri wajah akan dikembalikan.
 

Minyak Argan Untuk Menghilangkan Parut
Bagi sesetengah individu, walaupun jerawat telah hilang, namun ianya meninggalkan parut yang mencacatkan kulit. Parut kesan jerawat seringkali menyebabkan perubahan warna kulit kawasan tersebut kepada lebih gelap. Selalunya, ia akan mengambil masa yang lama untuk kembali ke warna kulit asal. Kajian saintifik mendapati apabila minyak Argan digunakan setiap hari, ianya akan mengurangkan kesan parut. Oleh kerana kandungan Vitamin E dan asid lemak utama omega 3 minyak Argan yang tinggi, penggunaan harian menjadikan kulit semakin lembut dan bebas parut.


TESTIMONI

TESTI 1: Puan Junaidah binti Kassim- Baling, Kedah -41 tahun 
  
“Alhamdulillah sangat berpuas hati dengan produk ini. Sebelum ni Kak Ju ada masalah jerawat pasir, jerawat nanah dan parut. Setelah 4 hari menggunakan Pure Oil Series 01, jerawat kering dan parut dah pudar.”

TESTI 2: Siti Fadzilawati - Pasir Mas, Kelantan -32 tahun   

“Selepas menggunakan Pure Oil Series 01, kesan regangan selepas bersalin semakin berkurangan. Saya juga gunakannya untuk menghilangkan parut di badan anak saya dan ianya sangat mujarab,”

TESTI 3: Wan Maznah  - Kelantan -35 Tahun          

“Sebelum ini saya telah mencuba bermacam produk tetapi tidak berkesan. Sejak menggunakan Pure Oil Series 01, jerawat di wajah saya semakin berkurangan dan kulit serta wajah saya semakin licin dan bersih. Bukan itu sahaja, kulit saya menjadi lebih tegang dan kelihatan lebih cerah”


 

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...