Wednesday, 30 May 2012

GLUTA CELL 4 IN 1-Cantik,Sihat dan Bertenaga

1 comments
GLUTA CELL 4 IN 1
1BOX/15 SACHETS

RM98/BOX
RM190 FOR 2BXS

FREE POSTAGE!!
S/S +RM3


Kulit cantik,putih berseri,awet muda dan cergas bertenaga....idaman setiap wanita dan lelaki......Temuinya dalam produk  Gluta Cell...Mesti cuba...anda pasti berpuas hati...Sesuai unuk lelaki dan wanita...

Kebaikan Gluta Cell

- Anti penuaan dan Anti kedutan
- Menghalang jangkitan selsema dan saluran pernafasan
- Menganjal,mencerah,melembabkan kulit seluruh badan
- Mengurangkan selulit
- Menghilangkan jerawat,parut dan jeragat
- Mengurangkan masalah keguguran rambut,rekahan tumit dan kuku
- Meningkatkan kadar metobolisma badan
- Membantu menghilangkan migraine dan resdung
- Membantu penyingkiran toksid didalam badan
- Membantu mengekalkan dan menstabilkan kolestrol
- Menyerikan dan menjadikan kulit cantik berseri

Kandungan Bahan Utama

*L-Gluthathione   *Apple stem cell    *Vitamin C    *Collagen      *Pemanis stevia  
  *Asid Malic

Cara Pengambilan:-
Disyorkan 1sachet 1x sehari pada waktu pagi semasa perut kosong


TESTIMONI

Wednesday, 18 April 2012

GLUTA KOJIC SOAP+VIT C

1 comments
SABUN GLUTA KOJIC + VIT C
RM35/BAR


"Aduhai..tengok ni...muka dah penuh dengan jerawat..kulit pun tak sekata..berparut pulak tu..."
"Dekat bahagian celah-celah peha,ketiak,leher..perut..nampak hitam je...."
"Kulit tangan dan badan ni pun dah gelap dan kusam..."
Macam mana nak hilang ni.....???

Inilah keluhan-keluhan..wanita dan lelaki ...para remaja...Ibu-ibu..diluar sana.....betulkan..??

Sekarang tak perlu risau lagi...Dengan Sabun Gluta Kojic ni...semuanya dapat diatasi...
Sesuai untuk lelaki dan perempuan...

Kebaikan:
MENGHILANGKAN JERAWAT/PARUT/PIGMENTASI/STRETCHMARKS DAN CELA MENGURANGKAN KEDUT SERTA MENEGANGKAN
MENCERAHKAN KULIT YG KUSAM/GELAP TERMASUK BAHAGIAN BADAN MENYAMARATAKAN TONA KULIT
MENGHILANGKAN HITAM DI BAHAGIAN KETIAK DAN PEHA
MENGHILANGKAN MINYAK BERLEBIHAN
WAJAH LEBIH PUTIH BERSERI
KULIT LEBIH LICIN
MENGHILANGKAN BLACKHEAD/WHITEHEAD

GLUTATHIONE
Menolong memudar dan menghilangkan masalah kulit seperti pigmentations, jerawat dan parut jerawat, age spots dan freckles.


KOJIC ACID
kojic acid lebih efektif daripada whitening ejen yang lain seperti hidroquinon yang berbahaya. Kojic acid selamat dan tidak mendatangkan efek yg berbahaya seperti hidroquinon tu. Ia adalah natural ekstrak yang mencerahkan cela2 dan parut.

Penggunaan yang berterusan akan membuatkan kulit lebih cerah, muda, glowing dan kulit sekata tanpa apa2 masalah kulit dari sehari ke hari gabngan unik ni akan membuatkan kulit kelihatan lebit cepat cerah, jerawat parut dan cela2 dimuka dapat dihilangkan

Sesuai untuk semua jenis kulit.


BFAD approved.
Dermatologist test.
Diambil daripada klinik,available di klinik saja.
Terbukti berkesan untuk kesan pencerahan seluruh badan.

KELULUSAN KKM : NOT120301904K
DIAKUAI FARMASI : 049062 

Tuesday, 10 April 2012

VCO CATALYST COLLAGEN PREMIUM

5 comments
VCO CATALYST COLLAGEN PREMIUM
RM59.90/BOX (15 sachet)

Berkolegen dengan VCO..sememang seuai untuk lelaki dan perempuan...result lagi power bila VCO CATALYST COLLAGEN PREMIUM + VCO CATALYST SOFTGEL...jom cuba...
Apakah itu COLLAGEN?
Collagen merupakan struktur protein yang berfungsi sebagai :
Perekat dalam badan. Ia memberikan struktur kepada badan,
Melindungi dan menyokong tisu-tisu lembut serta menyambungkan dengan tulang badan
Collagen dalam badan kita akan mengalami penyusutan apabila umur kita semakin meningkat kebiasaannya pada tahap 20-an dan ke atas
Pengambilan supplement collagen perlu diambil dari segi pengambilan makanan yang terdiri dari sumber collagen/supplemen tambahan(catalyst collagen)

KESAN-KESAN PENYUSUTAN KADAR COLLAGEN:
kulit mula hilang keanjalan semulajadi&tanda2 awal kedutan mula jelas kelihatan menganggu bahagian badan lain terutamanya dalam penjanaan semula tisu2 lembut.
kesukaran pengangkutan toksin dari sel ke sistem limfa menghalang pergerakan nutrisi dan hidrasi.

KELEBIHAN  Catalyst Collagen

*Mengurangkan bilangan, kepadatan dan kejelasan kedutan
*Memastikan keanjalan dan kesegaran kulit
*Mengembalikan kesegaran dan keremajaan kulit
*Mengatasi masalah kulit kusam,berminyak, kering dan berkedut
*Membantu melicinkan tumit merekah dan kuku malap&mudah patah
*Menyubur dan menyihatkan rambut agar kelihatan hebat dan berkilau
*Membantu mengaktifkan semua metabolisme tisu-tisu tubuh ke tahap maksima
*Menghilangkan parut-parut lama dan kesan jerawat
*Mengurangkan selulit dan memastikan kulit sentiasa cantik
*Minda lebih cergas dan pergerakan tubuh menjadi lebih lancar
*Badan akan rasa lebih cergas dan bertenaga

KHASIAT MENGGUNAKAN CATALSYT COLLAGEN
-membantu proses pemulihan osteoperosis & osteoarthritis
-mengembalikan kesegaran & keremajaan kulit
-mengatasi masalah kulit kusam,kering & berkedut
-membantu melicinkan kulit merekah dan kuku malap
-menyuburkan rambut agar kelihatan lebat & berkilau
-membantu mengaktifkan semua metabolisme
-tisu-tisu tubuh ketahap maksima

KESAN MENGAMALKAN CATALYST COLLAGEN
-kulit tidak akan berminyak tetapi tidak terlalu kering
-dapat mengurangkan masalah JERAWAT (akan hilang)
-dapat mengurangkan PARUT-PARUT yang ada dikulit
-minda lebih cergas dan pergerakan anggota badan tubuh menjadi lebih lancar
-kuku tidak patah, rambut akan jadi lebih cantik

TESTIMONI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...